Monday, July 12, 2010

Hakkab pihta.

Ja seiklused algavad jälle. Tegelikult pole seiklused kunagi otsa saanudki aga nüüd ootab mind ja Annely ees üks suuremat sorti lennureis.
Aga enne tahaksin veel rääkida Lelle Alternatiivist, mis oli minu selle suve esimene rännak. ingi ime läbi leidsin auto, mis mind ja Mairit sinna sõidutas ja siis võis pidu alata. Nägin palju häid bände, kohtasin uusi huvitavaid inimesi, magasin telgis, lasin sääskedel endast toituda, ühtlasi oli kohal ka Annely koos Miip'iga...mis ma ikka...ma parem ei hakka muusikast rääkima muidu kes teab pikaks see jutt venib:P
Kiirustasin Lellelt pühapäeval tagasi, et saaks hakata reisi ettevalmistusi tegema aga oh üllatust....koju jõudes avastasin, et mu tuba on väheke viltu ja boiler tilgub...üleüldse oli pühapäev üks müstiline päev.
Kuid siiski mitte võrreldav tänasega, sest täna algab ju minu ja Annely reis! Nimelt totud nagu me oelma lähme me Hispaaniasse ja Belgiasse! Jah, keset seda kuumust ronime meie kaks geeniust Hispaaniasse ja seda veel käsipagasiga! Ma ise ka ei tea mis meil mõttes oli...praeguseks olen juba 5 tundi kotti pakkinud ja ma pole ikka veel selle sisuga rahul:D.
Rahatud nagu me oleme ei ööbi me mitte hostelistes vaid oleme kodus leidnud CouchSurfingust, seni tunduvad kõik väga ägedad inimesed, meie esimeseks hostiks on Guillermo, kui keegi teab kuidas ta nime hääldada siis öelge mulle ka. Meil on kõik ööbimised olemas välja arvatud Valladolidis, kui me vaba diivanit ei leia siis ilmselt tuleb magada palmi all aga küll me hakkama saame!
Ei oskagi hetkel rohkem midagi öelda.
Blogi täiendame nii tihti kui võimalik ja loodetavasti jõuame 1. augustiks ilusti koju tagsi.

Adiòs!

Meeri

No comments:

Post a Comment