Monday, December 19, 2011

Annelyl külas!

Üle pika aja olen jälle Prahas!
See kord on lugu nii, et olen Annelyl külas, kes on siin Erasmuse programmiga õppimas. Kuna Jõulud on ju suur masenduse aeg, siis mõtlesin, et tulen teen talle natuke nalja, sest me ju ei taha, et ta jõulude ajal kurvastatks.
Küsite kuidas mu reis sujus? Väga hästi! Minu teekond algas sombusest Tallinnast, veetsin rõõmsalt aega Tallinna lennujaamas, mis on teinud päris suure arengu teinud selle ajaga kui ma seal viimati käisin. Kuna mul oli palju aega, siis sain korralikult inimesi jälgida ja neile elulugusid välja mõelda. Õige pea oli aeg minna lennukisse, lendu tõustes lootsin, et näen oma kodu ka aga kuna oli nii sombune siis ei näinud midagi! ainult ilusaid pilte. Lennukis sai võikut ka süüa, nämm!
Prahas oli mul vastas Annely! Nii hea oli teda üle pika aja näha. Ja väga hea oli lennujaamast linna koos temaga liikuda, ei pidanud üldse nuputama kuidas ja millega kuhu liikuma peab :D
Nüüd joome glögi ja jutustame. Vot!
Hetkel rohkem ei hakkagi kirjutama, eks suuremad seiklused alles ootavad meid ees ;)

Lund!

Meeri

No comments:

Post a Comment