Sunday, August 1, 2010

Brysseli lennujaam!

Jah.. Ma t2idame blogi lennujaamas, sest yks onu\noormees oli ostnud tunni eest internetti, aga tahtis ise suitsu tegema minna ning luges meie n2gudest v2lja, et meie tahamee kyll netti!

Mis siis vahpeal juhtus.. Peale seda kui Meeri oli l6petanud viimase sissekande olima 2ra kaotanud oma s6bra Heleni, keda ma sisi natuyke otsisima, aga siis ena, ei osanud\tahtnud ja l2ksime s66ma yhte hiinakasse.. Siis leidsima ta yles ja l2ksime suveniire otsima.. Sii kohtusima Maja ja Dimiga, kellega l2ksime poodi ja seal meie teed lahknesid- nemad l2ksid 2gedale mullivanni peole ja meie lennujaama magama..
Lennujaama j6udsime probleemideta. Otsisime magamiskohta - leidsime ka yhe plakati taga! S6ime ja yritqsime siis hakata kirja panema oma p2evi alustades algusest.. Et mis me siis tegime ja nii! Aga peale teist p2eva me ei viitsinud seda enam teha ja l2ksime magama.. P2ris ,uhe oli nii kaua kui mingi turvamees meid kell 4 tuli yles 2ratama!
Nyyd oleme siis r66msqlt oma v2rava juures ja ootam, et naastq kodumaale:: Rigqs on muidugi mingi friiking 12 kraadi..; aga no elame yle!

K6ige r66msam olen ma, et varsti ei pea ma enam (v6ib-olla) kunqgi azerty keyboardi kasutama!

Adios!
Annely

No comments:

Post a Comment