Tuesday, August 25, 2009

Tagasi Eestis!


Eile kell 12.30 saabusime me Birgitiga tagasi kodumaale. Külm on siin! Eestis on naljakas olla, kõik on valesti! Loodetavasti me ikka harjume sellega varsti ära.

Täitsa kurb oli Londonist ära tulla, sest sinna jäi meist maha meie vaime juht ja ema Anna-Mari ning meie uued sõbrad uus-meremaalt ja austraaliast, muidugi ei tohi mainimata jätta Adamit aka Swine Flu'd ja veel Collumit:D...oeh üleüldse Londonit. Siin kohal tahaks täna kallist Joonatan Allandit, kellel puudub igasugune südametunnistus ja kelles ma olen väga väga pettunud, aga samas ma olen talle väga tänulik, et ta selline jobu on! Niisiis suur suur aitäh sulle Joonatan, tänu sinule oli see reis üks minu parimaid ja ära karda ma pikka viha ei pea, küll karma su kätte saab;)


Ja ongi kõik, kõik kes tahavad reisimuljeid kuulda võtke minuga ühendust ja me teeme seda lives;) Loodatevasti näiteks tassi teega ja koogi tükikesega, mille peate mulle muidugi ise ostma sest mina olen pankrotistunud:D


Piis aut!


No comments:

Post a Comment