Sunday, March 7, 2010

Naised Riias!

Niisiis, veetsid tüdrukud nädalavahetuse Riias. Küsite kes? Vastan: mina muidugi, Mairi, Ailika ja Kadri aka Vahva.
Kuidas? Lihtsalt läksime, Tallinna elu on piisavalt nähtud, otsustasime ka Riia üle vaadata.
Reis algas 5nda märtsi hommikul, ärkasin liiga vara, siis kontrollisin kas Mairi on ikka üleval ja jooksin Koopiasse bussipileteid printima. Kell 10 olime kõik rõõmsalt bussis ja reis Riiga võib alata. Okupeerisime tagaistme ja magasime kuni kohale jõudsime, ehk üsna sündmuste vaene bussisõit oli.
Jõudnud Riiga või Mairi meid "otse" hostelisse (milleks minna otse kui saab ringiga). Ööbisime Franks Hostelsis, kus saime tervitus õlled ja oma privaat toa, olgugi et olime bookinud voodid 10 bed mixed roomis, no meie olime igaljuhul väga õnnelikud!
KOhe varsti läksime linna avastama, Mairi, kui tuntud aktivist, oli selleks põhjalikult ettevalmistunud ja tegi meile korraliku tuuri. Igetele turistidele kohaselt läksime muidugi Lidosse sööma, mis oli seda ka väärt. Sõime head toitu ja läksime uisutama! Olime kõik suht kobad, väljaarvatud Vahva, kes oli peaaegu proff ja nägi välja nagu iluuisutaja. Kui see otsa sai siis nägin, et mulle oli helistanud Ernests!!!!...sts...ehks ts-ts. Küsite, kes see selline on? Ernests on üks Läti noormees, kelle me Mairiga leidsime Couch Surfingust, tema ülesandeks oli meile näidata Riiat, sellega ta sai hakkama ja tegi enamgi veel. Aga sellest täpsemalt hiljem. Aga praegu ma räägin sellest kui vihane ma olen Lido shuttle bus'i peale, mida lihtsalt ei tulnud! Kui keegi oskab mulle öelda miks ta ei tulnud siis palun. Tänu sellele, et bussijuht oli luuser kulus meil hostelisse tagasimineku peale 20 minuti asemel 1h ja 20 minutit. Jõudsime lõpuks hostelisse kus hakkasime tipsutama...aga mind tabas kuri saatus, mul pea valutas, niisiis ma ei saanud õhtut nii rõõmasalt nautida kui minu sõbrannad aga ma olin vapper ja pidasin peaaegu sama hästi vastu kui nemad!
Lõpuks jõudis aeg selleni, et saime kokku Ernests...tsts-iga, kohtusime temaga okupatsioonide muuseumi ees. Alguses oli hirm, et äkki on tegu koleda lühikese suure nina ja kuue varbaga Läti mehega aga ma eksisime, Ernests oli cool...aga kas ikka oli? Käisime hängisime Leningradis, kus teised jõid õlle ja mina vaatasin, rääkisime maailmast, taimetoitlastest, hipidest, Erneststststststststss-i ilusast käekirjast, vähepeal ahistas Mairit üks kole kiilakas mees. Siis tahtis Ernests viia meid electro peole aga kuidagi jõudsime hoopis RocknRigasse, mis on väga äge koht. Se jätkasid Mairi ja Ernests sõbrunemist ja meie Ailika ja Vahvaga olime niisama ilusad, kuni kohtusime Läti Collumiga (Collum on tegelane minu Londoni seiklustest), kes erinevalt originaalist oli väga ilus mees, kuid nii umbes 30 aasta pärast võib ta olla samasugune nagu Londoni oma. Nimelt tuleb välja, et me oleme kui kolm teemantit keset suurt merd jne jne...mis oli temast väga nunnu:) Tuli välja, et ta on Londonist...kuigi ta oli tegelikult lätlane... Käisime veel ühes baaris kus otsustasime minan tagasi hostelisse, kuhu võtsime ka Ernests-i kaasa...ehk me smuugeldasime ta sisse...siin kohal ma küsiks kas see ikka oli hea idee?

tbc...

No comments:

Post a Comment