Friday, August 14, 2009

Meeri ja Birgit Londonis!

Niisiis! See kord seiklen mina koos Birgitiga, Annely hängib momendli Eestis ja üsna pea stardib Saksamaa suunas.
Minu tänane päev on olnud väga tegude rohke. Alustan algusest. Jõudsin koju öösel nii umbes kell pool üks, jutustasime emaga natuke ja sain magama nii umbes ühe paiku, ja äratuse panin 5.15, mis oli selgelt liiga hilja. Ärkasin, hüppasin duši ala, sõin korraga jogurtit kohukest ja jõin teed, mingi ime läbi õnnestus mul 6.30 olla sadamas kus sain kokku Birgitiga. Sellega algas meie pidev ootamine:D...esmalt saime oodata Tallinnas laeva, siis saime oodata, et laev asuks teele ja siis saime oodata, et me jõuaksime Helsingisse ja helsingis saime oodata lennukit. Pärast kogu seda ootamist jõudsime rõõmsalt Gawicki lennujaama, kus saime mõnusalt seigeldes otsida rongijaama, mille me ka leidsime! Jõudsime Victoriasse ja asusime otsima kohta kust saaks osta Oyster cardi, küsisime ka ühe toreda mustananhalise onu käest abi, aga kui nüüd päris aus olla siis polnud temast üldse abi. Lõpuks me need kaardid ka saime ja alustasime oma seiklusi vapustavas Londoni metroos. Kokku veetsime me metroos nii umbes 1, 5 tundi...selle aja sees läbisime mitmeid metroojaamu ja saime kokku ka Anna-Mariga kes andis meile oma elamise võtmed ja edasised juhused, mida me küll ei vajanud, sest meil õnnestus siis koos Anna-mariga tema juurde tulla.
Nüüd hängimegi tema juures, jõime veini ja varsti läheme magama. Päris tore koht on, siin on muidugi päris palju brasiilasi aga noh nad tunduvad täitsa muhedad.
Vot nii, eks näis mis meist edasi saab.
Ma loodan, et suudate mulle mu taipod andestada, sest ma tõesti ei jaksa praegu oma juttu üle kontrollida.
Cheers!

Meeri*-*

No comments:

Post a Comment