Wednesday, August 19, 2009

Päike!

Päike paistab, linnud laulavad, india mehed vilistavad ja London on endiselt ilus!
Mis siis vahepeal juhutunud on? Päris palju ma ütleks. Pärast eilset sissekannet läksime Birksiga järjekordselt linna avastama ja seekord käisme me ära Camden Marketil. Camden oli muidugi väga vahva aga Brick Lane'iga seda võrrelda ei anna. Kusjuures kui ma oleks tahtnud siis ma oleks sealt endale vähemalt kolm india meest saanud, aga mõistagi ma ei tahtnud....kuigi ühe mehe pakkumine oli päris hea, ma oleksin saanud kogu tema kauba (palju, palju ilusaid kleite ja ehteid) tasuta ja tema lihtsalt "boonusena" kaasa...praegu ma mõtlen, et oleks pidanud tema ikka ära võtma... Camdenis käisme me söömas ka! Hästi head toitu sõime, tegu oli india toiduga ja minu puhul siis köögiviljad, nämm nämm! Kuna tegu oli marketiga siis tuli ka mõistagi shoppata, minu shoppamine piirdus kahe CD-ga! Tervelt 2£ pidin maksma...ma arvan, et päris hea diil oli. Pärast seda kui meil muidugi järjekordselt kõhud täis olid seadsime sammud Regents Parki poole, tee peal külastasime ka Starbucksis, ostsime sealt ühe üli suure cookie ja muud staffi ningi nautisime neid pargis chillides. Vaatasime üle ka roosiaia ja läksime Anna-Mari juurde ennast ilusaks tegema, et hiljem centralisse minna. Panime kleidid selga, etegime näod ilusaks ja läksime oma kahe uue sõbraga, austraallasest sokimodell ja uus-meremaalasest käemodell, linna peale pubisid otsima. Leidsime ühe täitsa muheda koha, chättisime niisama, jõime veini ja olime ägedad nagu alati! Tagasiteel Willesdeni rääkisid tuntud modellid meile täpsemalt oma karjäärist ja raskest elust mis sellega kaasneb...õnneks ma ei tunnen nende valu!:D
Täana! Täna oli ka väga mõnus päev...käime koos Anna poisi Chrisiga ja tema sõbra Twiggy, Smiggy, Diggy...no....ausalt ma ei mäleta mis ta nimi on (A)...Stewart vist, pargis piknikul. Sõime, jõime, mängisime lendava taldrikuga, rääkisime juttu. Jah rääkisime juttu, briti mehed on väga sakrastilised ikka ja noh sutsu matsid ka:P aga see eest väga naljakad. Muidugi õpetasime neile ka eesti keelt, parim asi mis neile meeldis on kaksteist kuud....proovige ise kuidas see kõlab;)
Nüüd olema tagasi Anna juures, teel siia muretsesime endale "natuke" fish & chipse, nüüd on meil kõhud punnis ja lebotame niisama.
Jah see on tõsi...põhitegevuseks on meil siin söömine! Ja muidugi kõndimine ka.

Maailm on sinu auster! Keegi palun seletage see mulle lahti.
Aga suur kalli teile ja pai muidugi ka.

Bai bai!

Meeri

No comments:

Post a Comment