Thursday, June 25, 2009

Varssav!

Jah, me oleme elus!
Niisiis, mulle (Meerile) ikka meeldis see Rooma jutt! Ja nyyd tahan ma v2ga Rooma minna, ma tean k6iki kohti kus soodsalt syya saab!Wohoo!
Milaanost lahkusime hommikul vara vara ja Varsavisse j6udsime ka ilusti, seal ootas meid r66msalt Mariusz kes s6idutas meid vanalinna ja n2tas meile kaardilt kuhu minna ja mida vaadata. Jalutasimegi p4ris pikalt kuni v2simus meid jalust niitis ja me otsustasime parki magama minna, v2ga ilus park oli muideks. L6puks tuli Mariusz meile j2rgi ja viis meid meie isiklikku guest appartmenti! Koos meie isikliku vannitoaga ja katuse akendega!:) Seal me j2rjekordselt magasime m6nda aega, kuni meie host ringi chillis, 6htu l6pus mekkisin ma Poola 6lut, mis polnudki nii halb, ja h2ngisime niisama. J2rgmisel p2eval me muidugi magasime kaua:D, avastasime linna kus me leidsime ostukeskuse, veetsime seal aega ja tulime koju magama! Vabanduseks ytlen vaid seda, et ilm oli kohutav. T2na otsustasime minna loomaaeda otsima, algus oli v2ga vapper aga ega me ostukeskusest palju kaugemale ei j6udnud:P Hetkel Mariusz seletabki Annelyle kuidas me sinna saame, ma loodan et talle j22b ikka midagi meelde ka. Aga hetkel on kysimus ka selles mis meist t2na 6htul saab. Loodame, et midagi laghedat!
Vot nii, Tallinnasse peaksime me j6udma laup2veal nii umbes 12.55 v6ite meile vastu tulla kui soovi on ja kui keegi tahab olla veel eriti tore ja lahke siis v6iks see keegi ka Annely Kehrasse 2ra viia(A)
Muideks siin j2llegi vihma sajab, Poola upub ma ytlen!
Dobriveetsjer!

Meeri

No comments:

Post a Comment