Saturday, June 13, 2009

The Day Before

Esimene mõte hommikuse reaalsusega kontakti luues: HOMME!
Hommikul ärkasin ilmselgelt liiga hilja! Miks ma tean, et ma äraksin liiga hilja? - sest 2 minutit peale silmade avamist helistas mulle energilise häälega Meeri, kes oli juba teel Kristiine Keskusesse asju ajama! Tubli tüdruk!
Hakkasin isegi kuidagi erksaks vingerdama ennast samal ajal liigses passiivsuses süüdistades! Ma polnud kordagi poes käinud tarvilikke asju ostmas, ma polnud omale seljakotti otsinud ja alles keset päeva tuli mulle meelde et mul ei ole magamiskotti, häid ketse ning adekvaatset kaarti! Päris kurb küll, kuid päev oli alles ees!
Minu rõõmustuseks on täna Kehras armsad Kodukandipäevad, kus minagi pooleks tunniks üles astusin! Hea on see üritus aga sellepärast, et see toimub põhimõtteliselt minu kodust üle tee ja kõik inimesed, kellelt ma midagi plaanin laenata on just seal! Ehk siis kommunikatsioonivahendid töötavad täiel võimsusel!
Pakkima ma pole veel hakanud, koti õmblema tegelikult veel ka mitte, aga kõik on ikkagi enamvähem kontroll all!

Annely

No comments:

Post a Comment