Monday, June 15, 2009

Kaunas-Varssav-LodZ

Niisiis,eile 6htul veetsime Kaunases Alexi ja tema s6braga.M2ngisime Riski ja s6ime v2ga head lasanjet. Mina olen v2ga rahul,m2ngisin elus esimest korda ja mis te arvate mis juhtus? Ma V6ITSIN, wohooo! Muidugi olime me v2ga v2sinud aga me pidasime vastu. Hommikul 2rkasime vara ja asusime vapralt teele, k6igepealt viis Alex meid yhte bensiisni jaama, tegime v2ikse hommikueine,valmistasime sildi ja hakkasimegi Poola poole h22letama. Esmalt v6ttis meid peale yks vene onkel, kellel oli kaubikus politseiraadio ja puha, ta viis meid paremasse h22letamiskohta,teepeal j6udis Annely temaga nii muuseas r22kida ka majanduskriisiist. Ei l2inud mooda viite minutitki kui olime j2rgmise auto peal, mis s6idutas meid r66msalt yle piiri. Ysna pea pidime taas autot vahetama, autojuhiks sattus meile umbkeelne noormees, kes suutis end v2ljendada ainult poola keeles, aga see eest oli ta v2ga abivalmis, p6ikasime l2bi ka tema pere juurest kus k6ik tahtsid meid millegi p2rast aidata:D No abi me ei vajanud, seiklesime m6nda aega temaga kuskil Poola v2ikelinnades, kuid l6puks sai meil sellest villand ja vahetasime transporti. Ysna pea j2i meie nina ees seisma BUSS! T4iesti tyhi buss! Niisiis me s6tsimegi selles bussis koos bussijuhiga kes j4llegi ei r22kinud s6nagi yhtegi keelt mida meie oskaksime. See oli tegelikult v2ga p6nev, kuigi 22rmiselt segadust tekitav. P2rast m6ningast seiklemist t2itus minu kauaaegne unistus! Sain s6ita Honda Civicuga, see is n2eb v2lja nagu UFO! Sees on ta sama lahe,nagu p2ris kosmoselaev:) Juhtus veel yks ime, autojuht r22kis inglise keelt! J6udsimegi vapralt Varssavisse, kus nii muuseas elavad keset linna karud, seiklesime seal yhistranspordiga ja j6udsie l6puks rongijaama, mis on juba seiklus omaette. Nimelt pole seal piletitele m2rigitud mitte midagi muud olulist peale sihtkoha:P aga k6ik laabus ja saime ilusti rongiga LodZi, kus ootas meid kollase s2rgiga Lukasz, kes viis meid oma toredasse kaladega koju, seal kohtusime ka tema armsa tydruks6braga, ma ytleks lausa, et nad on k6ige nunnum paar keda ma tean:) LodZ on h2sti huvitav linn, ma enam kirjutada ei jaksa aga kui kedagi huvitab siis kysige!
Aga nyyd me l2hemegi magama.

Meeri

No comments:

Post a Comment